VÝUKOVÉ PROGRAMY

Matematika hrou 3 – Matematické hry pro 2. a 3. ročník ZŠ TS0055

12d153
30%
SLEVA
4 686,-


Další obrázky:


Cena s DPH:
6 694,-Kč
Akční cena -30%:
4 686,- Kč
Koupit

Popis

Matematika hrou 3 – Matematické hry pro 2. a 3. ročník ZŠ. Třetí díl z oblíbené řady titulů zaměřených na výuku matematiky formou her. Tento půvabný, nádherně animovaný titul je tematicky zasazen do světa zvířátek. Děti si při práci s ním během hraní her dokonale procvičí a zautomatizují všechny probírané početní úkony, které jsou nezbytnou podmínkou pro úspěch v dalším studiu matematiky. Toto CD je velmi vhodné i pro žáky speciálních škol, neboť obsahuje celou řadu pro ně velmi vhodných názorných úkolů.

Program je rozdělen na dvě části: Počítáme do 100 a Procvičujeme násobilku.
V obou je pro děti připraveno 6 zábavných her, které zajistí opravdu důkladné procvičení probírané látky.

Zlatá rybka – v této hře si děti vyzkoušejí role prodavačů v obchodě se zvířaty. Povede se jim obsloužit všechny zákazníky tak, aby z obchodu odešli spokojení? No, lehké to rozhodně nebude. A bez počítání se to samozřejmě neobejde. Cílem této hry je především procvičení automatizace početních spojů.

Hledání čísla – tato plně animovaná hra zavede děti do prostředí statku, pouště, pralesa či do oblastí věčného sněhu a ledu, kde si při řešení číselných řad dokonale procvičí násobkové řady i hbité sčítání a odčítání.

Domino – v této hře děti sestavují obrazec z dominových kartiček. Připraveny jsou kartičky s číslicemi a příklady.

Matematické loto – další hra zaměřená na rozvoj početních dovedností. Odměnou pro děti jsou obrázky zvířátek.

Závody zvířátek – cílem této oblíbené napínavé hry je rozvíjení postřehu a početních dovedností v probíraném číselném oboru. Hra je zasazena do atraktivního prostředí podmořského světa. Hbitým a správným počítáním příkladů pomohou děti svému favoritovi zvítězit v závodě.

Lovec fotografií – hra se zaměřuje na procvičování pamětného počítání v probíraném číselném oboru. Počítání, počítání a zase počítání. Tak by se dala ve stručnosti charakterizovat tato část, jejímž úkolem je především automatizace početních spojů. Za správné vyřešení příkladů na děti čeká odměna v podobě fotografií zvířat. Získané fotografie si pak mohou prohlédnout v galerii.

Minimální (doporučená) konfigurace:
Operační systém: MS Windows 98/ME/2000/XP CZ
Procesor: 700 MHz
Paměť: 128 MB RAM
Grafická karta: Podporující rozlišení 800x600/16 bit
Ostatní: Myš, zvuková karta, CD-ROM nebo DVD-ROM mechanika

Vhodné pro:
Pro první stupeň ZŠ

Kód výrobku:
(A) TS20585
(B) TS20586